Returnare produse

Cum functioneaza returul de produse
      Persoanele fizice au dreptul de Retur Produse in 30 de zile de la primirea comenzii livrate de catre S.C. Misavan Trading S.R.L. conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 din 04.06.2014. Pentru returul produselor clientul trebuie sa avizeze fara invocarea unui motiv Misavan Trading, in scris in 14 zile calendaristice de la primirea fizica a produselor, prin:

      Pentru cererea de retur produse clientul va specifica: numarul facturii, denumirea produselor neconforme si o scurta descriere a motivului de retur al produsului.


Atentia rezonabila fata de produse:

      Sunteti de acord sa actionati cu o grija rezonabila fata de Produse, din momentul in care va sunt livrate si pana in momentul in care le returnati.

      Va rugam sa aveti in vedere ca in calitate de consumator, sunteti responsabil pentru diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si aplicatiilor Produselor. Aceasta prevedere se aplica in mod corespunzator si cumparatorilor care nu au calitate de consumator.

A. Produsul nu este conform cu specificatiile de pe site.
      Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din momentul efectuarii comenzii, Clientul poate cere returnarea produsului pentru inlocuire. (Dimensiunea produselor poate avea o marja de eroare de +/- 5% din fabrica.)
      Daca se inlocuieste un alt produs sau un produs de o valoare mai mare, clientul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. In acest caz cheltuielile de transport retur vor fi suportate de catre consumator. Returul produselor se face impreuna cu o copie a facturii.


      Inainte de returnarea produselor asigurati-va ca adresa de livrare este cea corespunzatoare:
Expeditor: Nume Prenume
Adresa: Str., Nr., Oras, Judet.
Destinatar: S.C. Misavan Trading S.R.L.
Adresa: Sat Voinesti, Comuna Voinesti, Iasi.


B. Produse ce au fost livrate gresit.
      Livrarea altor produse decat cele solicitate in comanda trebuie semnalata imediat, iar Clientul va refuza receptia. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii.
       In cazul in care comanda livrata nu este in conformitate cu factura primita, Clientul poate accepta comanda partial, returnand produsele neconforme (dupa caz). In acest caz se avizeaza conform termenului legal prevazut departamantul Relatii cu Clientii (contact@misavan.com) pentru completarea comenzii. In cerere se va specifica numarul facturii si denumirea produselor lipsa si a cantitatilor. Costurile de transport pentru produsele corecte (sau lipsa) vor fi asigurate de catre Misavan.

       Nicio Prevedere din prezenta Politica de retur sau Termeni si conditii nu aduce atingerea drepturilor de care beneficiati, in temeiul legii OUG nr. 34/2014, in calitate de consumator. Astfel, in calitate de consumator veti putea, in orice moment, sa ne returnati Produsele sau sa solicitati inlocuirea acestora, in cazul in care, de exemplu, am livrat alte Produse decat cele comandate si nu putem remedia greseala spre satisfactia dumneavoastra rezonabila.

     Consumatorul va trebui sa suporte costul aferent returnarii produselor in caz de retragere. Costurile suplimentare reprezinta orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii calitatilor si aplicatiilor produselor, taxe postale sau de orice alta natura) care urmeaza a fi suportate de consumator cu ocazia exercitarii dreptului de retragere.

Exceptii de la retur
     Produse care nu sunt supuse returului:

  • Produse care au eticheta de identificare lipsa sau deteriorata;
  • Produsele care nu au ambalajele originale complete in care au fost livrate;
  • Produsele Chimice Profesionale de Curatenie care au fost desigilate si continutul utilizat partial sau total;
  • Dispenserele care au fost desigilate si montate.

Important!


      Toate produsele vor fi returnate in ambalajele originale sigilate.


      In eventualitatea in care produsele returnate de catre client sunt deteriorate, incomplete, cu accesorii lipsa, diluate (pentru produsele lichide), ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a retine o parte din valoarea produselor. Suma retinuta va fi comunicata in momentul evaluarii prejudiciului adus.
S.C. Misavan Trading S.R.L. isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea returului in cazul in care Clientul realizeaza actiuni abuzive in relatie cu firma noastra (retururi repetate de produse).
      Daca clientul efectueaza returul fara acceptul scris oferit de catre S.C. Misavan Trading S.R.L.. clientul va suporta cheltuiala transportului.


Rambursarea banilor
       Rambursarea banilor se face in cel mai scurt timp de la transmiterea intentiei cumparatorului de renuntare si receptionarea fizica a produselor, dar nu mai tarziu de 14 zile calendaristice, fara alte cheltuieli suplimentare (de ex., comisioane) in afara cheltuielilor directe de returnare a produselor care se vor scadea din pretul platit (costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile).