Misiune si Obiective

Misiune
         Misiunea noastra este de a oferi tuturor consumatorilor un brand de produse la cel mai inalt nivel de calitate, produse de menaj, de curatienie si igiena destinate segmentului retail si profesional. Dorim sa ne implicam activ in cresterea nivelului de trai si confort si in imbunatatirea stilurilor de viata specifice clientilor nostri, prin oferirea unor preturi accesibile tuturor.

Viziune
      Viziunea companiei Misavan este de a fi cei mai buni prin solutiile de curatenie oferite atat pentru consumatorul institutional cat si pentru segmentul HoReCa si consumatorul – persoană fizica. Dorim sa stabilim colaborari sinergice impreuna cu cei care sunt in cautarea unui raport calitate – pret competitiv, atat la nivel national cat si international. Aceste obiective vor fi atinse prin efortul companiei de a largi capacitatea logistica, dar si prin gasirea de noi solutii si produse adaptate nevoilor si stiluilor de viata ale consumatorilor.

Valorile Misavan:
1. Clientul - este in centrul atentiei in activitatea noastra;

  • Ne perfectionam in mod constant produsele pentru a oferi consumatorilor experiente unice si diverse, adaptate stilurilor lor de viata. Prin activitatile realizate dorim sa oferim solutii inovative, dar calitative si usor accesibile, pentru a fi alaturi de cei care ne sustin in evolutia companiei.

2. Apreciem, incurajam si promovam personalul nostru;

  • Sustinem angajatii in demersul personal si profesional prin gratitudine, respect si incurajare. Din dorinta de a rasplati implicarea la cele mai inalte standarde si devotamentul angajatilor nostri, punem pe primul loc dezvltarea lor armonioasa, siguranta si prosperiteatea acestora. Succesul companiei si evolutia ascendenta a acesteia sunt asigurate de intreaga echipa Misavan..

3. Compania realizeaza o activitate sustenabila.

  • Avem ca obiectiv cresterea pe termen lung a rezultatelor financiare ale companie si oferirea unei activitati sustenabile tuturor stakeholderilor nostri. Prin realizarea obiectivelor pe termen scurt si termen lung, sustinem cresterea brand-ului Misavan si a pozitiei strategice a acestuia pe piata.

Obiective strategice

  1. Acoperirea logistica a intregului teritoriu national prin forte proprii;
  2. Penetrarea pietelor internationale prin oferirea unor solutii de curatenie adaptate;
  3. Demararea si dezvoltarea procesului de productie pentru gamele de produse cheie;
  4. Stabilirea unor solutii de curatenie eco-friendly cu scopul de a proteja mediul inconjurator;
  5. Cresterea notorietatii brandului Misavan in randul consumatorilor de tip institutional.